Analýza použiteľnosti webu |
Analýza použiteľnosti web stránok je jedným zo základných faktorov, ktoré ovplyvňujú úspech e-shopu. Pravidlá použiteľnosti boli vytvorené na základe mnohoročných skúseností a testovaní.
Čo získate analýzou použiteľnosti Vašich web stránok:
- trvalý efekt zvýšenia konverzného pomeru (viac návštevníkov si kúpi produkt)
- zvýši sa podiel vracajúcich sa zákazníkov na Váš web
- zvýši sa doba, ktorú budú návštevníci tráviť na Vašich stránkach
- zvýši sa efektivita webu, a tým i počet objednávok Vášho e-shopu
- zvýši sa spokojnosť zákazníka, pretože zákazník ľahko nájde to, čo hľadá
- zvýši sa Váš podiel na trhu a povedomie o Vašich stránkach
- ušetríte peniaze za iné formy reklamy
- získate odporučenia, ako zlepšiť Vaše pozície pri vyhľadávaní
Vedeli ste, že:
- základné pravidlá použiteľnosti porušujú až 2/3 e-shopov
- až 50% zákazníkov nie je schopných dokončiť nákup kvôli porušeniu hlavných bodov použiteľnosti
- 15-30% zákazníkov ukončí nákup v košíku alebo pokladni
- najúspešnejšie e-shopy si nechávajú svoje weby testovať pravidelne
- niektoré e-shopy dokázali zvýšiť obraty i o stovky percent
Na základe analýzy použiteľnosti Vašich stránok dostanete 25 - 35 stránkový dokument, v ktorom budú popísané jednotlivé prvky Vašich web stránok a chyby na stránkach od najzávažnejších po tie menej závažné. V dokumente budú aj odporučenia, akým spôsobom chyby najlepšie odstrániť. Niektoré chyby si môžete upraviť sami, vážnejšie nedostatky Vám odstráni dodávateľ e-shopu.
|